Relacja z wyprawy „Marx Engels 2013"

marks engels 2013 thumbZapraszamy do relacji i galerii zdjęć z wyprawy „Marx Engels 2013", o której informowaliśmy na przełomie lipca i sierpnia. Członkowie wyprawy wprawdzie nie osiągnęli szczytu, ale przygotowali sobie grunt pod kolejne wyprawy.

Wyprawa Marks Engels 2013 - zakończenie

piątek, 16 sierpnia 2013

Wszyscy członkowie wyprawy i wszystkie ich członki bezpieczni już w domu. W Tadżykistanie zostawiliśmy tylko cel na kolejny wyjazd - na szczyt nie weszliśmy, ale mamy świetne rozpoznanie okolicy. Następnym razem damy radę! :-)

Niestety Marks nie zdobyty

sobota, 10 sierpnia 2013

A miało być tak pięknie...

Niestety, chłopaki musieli wcześniej wrócić do kraju i ze wspinaczki na górę Karola Marksa nici. Za to od kilku dni włóczę się samotnie po górach Pamiru i eksploruję obszar z myślą o powrotnej wyprawie.

Pozdrowienia z Doliny Nishgar, Arek

Aklimatyzacja na wysokości 5300 m

środa, 31 lipca 2013

Dzisiaj aklimatyzacja, spiśmy na 5300 m. Widoki fantastyczne. Marksa już widać, a na piwo i golonkę nie ma co liczyć. ;) Pozdrawiamy wszystkich przed telewizorem.

Wyprawa dotarła do wysokości 4500 m

sobota, 27 lipca 2013

Dzisiaj przenieśliśmy się na 4500 m. Teraz przed nami kilka dni wahadłowego wnoszenia sprzętu. Jest dobrze!

Uczestnicy wyprawy dotarli do Nishgar

Najnowsze wieści z wyprawy Marks Engels 2013:

czwartek, 25 lipca 2013

Po kilkudziesięciu godzinach podróży 24 lipca, zgodnie z planem, dotarliśmy do Nishgar. Dzisiaj rano wyruszyliśmy w góry. Pogoda dopisuje, nastroje dobre. Pozdrawiamy!

Marks Engels 2013

marks fotJuż za 5 dni (22-07-2013) wyrusza z Warszawy polska wyprawa „Marx Engels 2013″, której patronuje m.in. Portal Lodospady.pl.
Uczestnicy wyprawy: Tomasz Kosicki (KW Warszawa), Arkadiusz Pawłowski (KW Warszawa) oraz Aleksander Kosicki mają na celu

Uczestnicy Marx Engels 2013

engels peakPoniżej przedstawiamy uczestników tegorocznej wyprawy "Marks Engels 2013" na dwa szczyty Pik Engelsa i Karola Marksa którą Patronatem Medialnym objął Portal Wspinaczki Zimowej Lodospady.pl.

Więcej artykułów…

1. Wyprawa Marx Engels 2013

Używamy plików Cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację warunków używania Cookies. Wiecej o polityce prywatnosci tutaj.

Akceptuje uzywanie Cookies na tej stronie.